Craft Talks & Coffee. 23 April 2024.

Vino să ne întâlnim pentru o discuție relaxată și inspirațională la „Craft Talks and Coffee” pe 23 aprilie, marți, la ora 10 dimineața, la Public Speaking School. Ne dorim să petrecem timp împreună, să vorbim despre digital marketing și să împărtășim studii de caz și povești de succes ale Digital Climbers.

Vom fi un grup mic de aproximativ 20 de persoane, așa că atmosfera va fi prietenoasă și interactivă.

Mai jos găsești agenda completă a evenimentului. Avem 12 subiecte interesante despre digital marketing, iar cele mai votate 5 vor fi prezentate. Vei avea ocazia să votezi pentru subiectele preferate.

Te rog să completezi formularul alăturat pentru a solicita invitația la eveniment. Atenție, locurile sunt limitate.

Teste automate de canibalizare și sinergie SEO-SEA pentru Donna Medical Center care au generat un test value de 1,555 eur, un cost saving de 790 eur și 765 eur extra organic value.

Află cum am reușit să abordăm probleme precum raționalizarea investițiilor de marketing, protecția brandului și combaterea într-o manieră always-on a canibalizării cuvintelor cheie prin teste automate de canibalizare și sinergie SEO-SEA.

Calitate, nu cantitate: creștere a investițiilor cu 1,130% și cu 695% a valorii acestora prin schimbarea strategiei de bidding pe campanii cheie în Google Ads pentru SeedBlink.

Schimbarea strategiei de optimizare a campaniilor Performance Max și Search Brand Protect a dus la creșterea numărului și valorii investițiilor, în ciuda scăderii sign-up-urilor, indicând o țintire mai relevantă a utilizatorilor.

Studiu de caz în SEO: cum am continuat strategia și am urcat în top poziții pe căutările „mașini electrice” și modelele de mașini Opel.

Află cum Opel a continuat să-și îmbunătățească poziția în căutările online pentru mașinile electrice dar și alte modele, consolidându-și rezultatele SEO al doilea an consecutiv.

Optimizarea paginilor de produs în focus Cont IMM și Mobile Banking pentru a le aduce în prima pagină, pentru UniCredit.

Descoperă cum UniCredit a obținut rezultate remarcabile în paginile de rezultate ale motorului de căutare pentru categoriile Cont IMM și Mobile Banking.

Studiu de caz în SEO: cum am adus din pagina 6 pe poziția 6 keywordul „mașini electrice” și în top poziții căutările pe modelele de mașini Opel.

Explorează modul în care Opel a obținut o poziție mai bună în rezultatele căutării pentru mașinile electrice și alte modele prin optimizarea SEO.

Cum a obținut Rowenta cu 28% mai multe click-uri pentru categoria Aspiratoare verticale prin SEO.

Descoperă strategiile prin care Rowenta a obținut o creștere de 28% în numărul de click-uri pentru categoria aspiratoare verticale prin intermediul optimizării pentru motoarele de căutare (SEO).

Cum a obținut Persil cu 232% mai multe click-uri cu ajutorul SEO.

Descoperiți cum Persil își îmbunătățește vizibilitatea și poziția în topul căutărilor pentru detergent lichid și detergent capsule prin strategii SEO.

Demo live de configurare a audienței în platformele Meta și/sau Youtube.

Care sunt pașii necesari în determinarea dimensiunii audienței pe care vrem sa o targetăm în Meta sau Youtube.

Cum a devenit Google ads a doua cea mai importanta sursa de leads pentru DigiSign

Prezentarea modificarii strategiei de Google ads odata cu implementarea trackingului celei mai importante conversii din punct de vedere business

Cresterea cu 170% a valurii conversiilor prin schimbarea strategiei de bidding in conversion value.

Case study despre modificarea strategiei de bidding in Google ads prin adaugarea de valori pe fiecare pas important din funnelul de covnersie inclusiv pe conversiile offline din showroom.

Află cum au impactat reglementările DMA audiențele META in Q4 2023.

Studiu despre dimensiunea audiențelor disponibile și fluctuațiile lor în META - ce dimensiuni au în 2024 audiențele ce pot fi targetate în META față de septembrie 2023.
ClimbinSearch: Abordare Holistică pentru Optimizarea Google Search.
Află cum explorăm piața, realizăm audituri de sinergie și implementăm teste automate pentru a optimiza eficient interacțiunile dintre căutările plătite și cele organice.