DIGITAL CLIMBERS BLOG
Cu pasiune și expertiză, explorăm temele care ne preocupă ca agenție de media digitală reinventată. Fie că dezbatem tendințele în evoluția marketingului online sau aducem în prim-plan inovații tehnologice, fiecare articol este o călătorie inspirată din experiența noastră, menită să inspire și să educe.
Manual vs. Smart Bidding în Google Ads
Introducere Manual vs. Smart Bidding în publicitatea digitală a reprezentat întotdeauna un subiect controversat, iar părerile sunt împărțite. Nu este neapărat vorba despre licitarea automată versus licitarea manuală, ci despre a face reclamele eficiente, [...]
Creșterea vizibilității și performanței prin optimizare strategică on-page pentru UniCredit Bank
UniCredit Bank este una dintre cele mai importante instituții financiare din România, oferind o gamă largă de servicii și produse de înaltă calitate unei clientele diverse. Cu o abordare centrată pe client și un angajament [...]
Modificarea strategiei de bidding in Google Ads prin adaugarea de valori pe fiecare pas important din funnelul de conversie, inclusiv pe conversiile offline.
SofaMix.ro este magazinul online al brandului Sofamix, producător român de mobilier tapițat. Pe sofamix.ro, clienții pot comanda mobilier tapițat, cu un accent deosebit pe canapele și colțare extensibile, personalizabile în cele mai mici detalii, disponibile [...]
Calitate, nu cantitate: creștere de business pentru SeedBlink prin maximizarea valorii investiționale
SeedBlink este o platformă care conectează investitorii cu tech startups promițătoare, facilitând finanțarea în stadii incipiente și promovând creșterea antreprenorială. Cu alte cuvinte serviciile SeedBlink se concentrează în jurul furnizării unui ecosistem de crowdfunding pentru [...]
Optimizarea campaniilor Google Ads: Migrare treptată către targetare broad pentru Donna Medical Center
Donna Medical Center este o clinică privată din București, dedicată sănătății femeilor, specializată în diagnosticul cancerului mamar, dar și al altor afecțiuni, ginecologice sau endocrinologice, însă fără a se limita la acestea. Challenge Din [...]
Teste automate de canibalizare și sinergie SEO-SEA
Canibalizarea dintre SEO și SEA poate fi o oportunitate de a optimiza investițiile în marketing digital. Prin aplicarea unui test automat de canibalizare SEO-SEA pentru unul dintre clienții noștri, am reușit să evidențiem beneficiile [...]
Scăderi pe audiența Meta din România după introducerea noilor reglementări DMA
Noile reglementări DMA(Digital Marketing Act) au avut un impact semnificativ asupra audienței Meta din România, determinând scăderi în comparație cu nivelul din septembrie 2023. Audiența Meta a scăzut cu 50% imediat după updateul de termeni [...]
CLIMB WITH US
Completeaza formularul de contact daca vrei sa discutam provocarile pe care le ai pe digital marketing. Vom avea o discutie aplicata despre cum te putem ajuta.