STRATEGY AND PLANNING
Proiectele de Strategy & Planning sunt esențiale pentru a defini un cadru clar și direcționat al activităților de marketing, având ca scop creșterea sustenabilă a unui business. Urmăm un proces structurat, axat pe crearea unei strategii complete și pe stabilirea de KPIs care să aducă valoare tangibilă la nivel de business.
În prima fază, efectuăm o analiză profundă a pieței, competiției și comportamentelor audienței, punând accentul pe insighturi relevante de business. Pe baza acestor date, construim o strategie clară, cu obiective măsurabile și acțiuni concrete, aliniate cu prioritățile companiei. Încă de la începutul proiectului, creăm un dashboard, a single source of truth, cu indicatorii care ne vor ajuta să monitorizăm și să înțelegem progresul înregistrat odată cu începerea implementării acțiunilor.
Pe măsură ce strategia prinde formă, derulăm activitățile de implementare și optimizare continuă, pentru a maximiza performanța și a adapta planul la dinamica pieței. În fiecare etapă, optimizăm strategia în funcție de datele de performanță, asigurând o creștere incrementală și rezultate sustenabile.
Strategy & Planning
Business Insights. Explorarea și analiza datelor istorice pentru a defini perspective și obiective de business și marketing, oferind o privire de ansamblu asupra competiției și pieței, precum și o înțelegere aprofundată a audiențelor și a profilurilor de cumpărători.
Analiză Competitivă. Explorarea și analiza peisajului competitiv pentru un overview mai clar asupra pieței. Aceasta include o evaluare detaliată a pieței & benchmarks de performanță, precum și analiza comunicării și a asset-urilor digitale ale competitorilor.
Analiză Audiență. Explorăm și analizăm datele pentru a defini audiențele brandului. Include o evaluare a dimensiunii audienței, analiza consumer journey pe întregul funnel, precum și analiza comportamentului și segmentarea clienților.
Search Market. Definim semantica pieței, incluzând toate brandurile competitoare și subiectele relevante într-o țară de interes. Implică definirea categoriilor și a parcursului decizional al consumatorului (consumer decision journey), analiza diferenței între căutările de brand și cele generice, precum și a tendințelor volumului de căutare. Oferim o imagine asupra vizibilității brandului în câmpul semantic și identificăm tipurile de site-uri care răspund intereselor utilizatorilor
Award-Winning Proprietary tool
Abordăm toate proiectele într-un mod inovativ prin integrarea datelor paid și organic search în tool-ul proprietar ClimbinSearch, premiat la nivel internațional în concursuri de inovație și tehnologie.
“S-a văzut impactul imediat în lucrul cu Digital Climbers. Am avut în octombrie, la 2 luni de la startul colaborării, cea mai buna luna a noastra atat la București cât și pe țara. Am dublat vanzarile din cea mai buna luna de până acum, vizitele în showroom au fost constante, asa ca imi place sa zic ca datorita Digital Climbers am avut aceasta performanta. Sper sa si ramana asa.”
Digital Climbers sunt o echipa de profesionisti dedicati, cu know-how exceptional si care te ajuta nu doar sa atingi, ci si sa si depasesti performantele setate. In plus, tool-ul ClimbinSearch ofera o interpretare exhaustiva a eforturilor SEM si SEO derulate, astfel incat poti identifica mult mai usor si mai clar nevoile de optimizare. DC sunt, cu adevarat, un partener de incredere.
Digital Climbers sunt echipa mea de digital media. ClimbinSearch si abordarea integrata sunt doar cireasa de pe tort. Ii apreciez pentru skill-urile lor si atitudinea fata de proiectele pe care le lucram impreuna si lucram multibrand si interdisciplinar atat pe proiecte SEO cat si paid media si content. Cand echipele lucreaza bine impreuna rezultatele nu intarzie sa apara.